the old man then prepares to die regretfully, that old man it was me

Hade en väldigt behaglig dröm inatt. Hade varit en obehaglig dröm enligt andra men... "the dreams in which I die in are the best I've ever had". Känner mig asseg och otaggad på precis allt. Repade igår och vi fick ingenting speciellt gjort. Förutom att jag kom på ett ascoolt bas intro samt något som potentiellt kan bli en låt. Mer än det så var alla griniga, trötta och sega. Och vi satt väldigt ofta och spelade helt olika saker samtidigt, vilket blev kaotiskt.

Off too school. Har funderat mer på lumpen och att bli hemvärnssoldat, har bestämt mig tror jag. Det blir lumpen efter studenten. Måste börja göra någon nytta i mitt liv, och jag behöver komma ifrån min omgivning. Man tröttnar ganska mycket på att ställa upp för folk, men att folk aldrig bryr sig om en tillbaka. De behöver en bara person de kan prata ut med, sen har de ingen nytta av en. Fittor. 

P.S. jag är på cpgrinigt humör idag. Hatar precis allt, alla, och mig själv till en viss del. Och specifikt hatar jag min familj. Och de som är "närmaste". Helvete. Det värsta är att idag insåg jag att min livslust och mitt "engagemang" att fortsätta kämpa kommer bara från mig själv. Jag har ingenting i livet som egentligen håller mig igång, det är bara jag som varje dag säger att jag kan klara av det och inte ska ge upp. Trevligt liv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0