the higher you are the farther you fall, the longer the walk the farther you crawl

Fuck you dygnsrytm! Vaknade upp idag klockan nio. Varför fan vaknar jag så tidigt under lovet, men kan inte ta mig upp ur sängen när det är skola? FML på det :c
Så morgonen bestod av att fylla i körkortstillstånd skiten, se på Metallica DVD (blev faktiskt deras live skiva från Rock AM Ring 2003, men ska faktiskt se på Some Kind of Monster för 1245565343 gången nu, så jävla bra dokumentär, rekommenderas starkt!), dricka oboy och ta en smoke. Bra start på morgonen, right? RIGHT?!
Min dator håller på att uppdateras just nu och de har hållt på i två timmar. Tror den fastnat vid sista uppdateringen, fml </3 Så kan inte spela in det som kvarstår av mina covers och så. Får väl se hur jag löser det så att jag kan börja spela in. ÄR TAGGAD SOM FAN! Synd att jag har så många bollar i luften bara. Har flera covers på gång som nästan är klara, behöver bara finslipas. Och jag är cpkräsen när det kommer till hur mina covers ska bli. Roligaste är väl ändå att de i slutändan inte blir som jag vill men jag lägger upp dem för jag orkar inte sitta mer med fanskapen. Gör väl det mest för skoj skull, så det gör inget om de inte är perfekta I guess! Men man vill alltid satsa på perfektion!!
Fuck you dygnsrytm! Vaknade upp idag klockan nio. Varför fan vaknar jag så tidigt under lovet, men kan inte ta mig upp ur sängen när det är skola? FML på det :c

Så morgonen bestod av att fylla i körkortstillstånd skiten, se på Metallica DVD (blev faktiskt deras live skiva från Rock AM Ring 2003, men ska faktiskt se på Some Kind of Monster för 1245565343 gången nu, så jävla bra dokumentär, rekommenderas starkt!), dricka oboy och ta en smoke. Bra start på morgonen, right? RIGHT?!

Min dator håller på att uppdateras just nu och de har hållt på i två timmar. Tror den fastnat vid sista uppdateringen, fml </3 Så kan inte spela in det som kvarstår av mina covers och så. Får väl se hur jag löser det så att jag kan börja spela in. ÄR TAGGAD SOM FAN! Synd att jag har så många bollar i luften bara. Har flera covers på gång som nästan är klara, behöver bara finslipas. Och jag är cpkräsen när det kommer till hur mina covers ska bli. Roligaste är väl ändå att de i slutändan inte blir som jag vill men jag lägger upp dem för jag orkar inte sitta mer med fanskapen. Gör väl det mest för skoj skull, så det gör inget om de inte är perfekta I guess! Men man vill alltid satsa på perfektion!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0