so should you make the change or could you right them wrongs?

Satt och grävde lite i massa gamla projekt jag hållit på med och hittade min cover på Downs låt Where I'm Going. Kände att jag skulle spela in den igen, men jag blev för lat efter att ha jobbat på det lite så jag lät det vara som det var. Mixade dock lite innan jag lade upp den. Finns några misstag och den är långt ifrån perfekt, men jag vet inte... Det är lite det som får mig att bli nöjd med den. Att den är slarvig. 

Låten påminner mig helt enkelt om sydstaterna, man åker runt i en bil mitt på en väg i öknen utan att veta vart man är påväg. Och just därför var det bra att den var slarvigt gjord, det gav känslan att man bara spelat in den direkt. Så det kom något bra från det dåliga! Skola imorgon, vilket betyder repa. Kvällskonsert på onsdag i skolan, måste repa ihop det riktigt stabilt nu.. 

Nu ska jag äta lite, förmodligen lira lite Tribbe med Erik och Billy och sedan blir det att sova. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0