lamb's blood painted door, motherfucker, I shall pass

Satt och spelade in gitarr tracks till Creeping Death igår. Gissa om jag fick massiv ångest idag när jag vaknade upp och insåg att jag hade glömt spara inställningen på förstärkaren, så jag verkar inte ens kunna hitta EXAKT samma ljud som jag använde igår! HELVETE! Jag kommer ganska nära, men det är något konstigt ljud mitt i det hela som skär i öronen som i helvete. Testat att sänka treble och höja mid/bass, men verkar inte kunna få den effekten. Minskat dist, höjt den. Sparade dock det som var närmast... Får hoppas att jag klarar av det senare idag när jag kommer hem.

Första skoldagen, ska nog iväg så jag hinner i tid till lektionen som börjar om 50 (såg det precis, fml). så fuck this shit, I'm off to school, och jag har cpont i öronen. P.S. folk måste sluta ragea på mig pga min ganska breda musiksmak. Satt och lyssnade på Exodus senaste skiva och bytte sedan till Veronica Maggio (Mitt Hjärta Blöder <3) och mamma kom in och var helt "Vafan lyssnar du på just nu?". Blev helt "ehehehe". Otroligt vacker låt, dock tycker jag covern som några grabbar i min skola gjorde är betydligt bättre. Spelade den under avslutningen och jag fick höra den tre gånger (en avslutning per årskurs i aulan, fu att de tagit bort avslutning i kyrkan) och fick helt enkelt tre eargasms. 

Bjuder på en bild med mina nya glasögon untz untz (...)



Ibland önskar jag att jag var född 1971. Då hade jag varit 18 år 1989 och då hade jag fan tagit mig till Seattle för att se denna awesome konsert. Fuuu-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0