whop whop whop whop

Drar väl en snabb update. Som vanligt har jag börjat parallellt med 12468 andra covers så... öh, ja. I Disappear är inte klar. Eller jo, den är klar men vissa saker måste spelas in igen samt att måste ta en bild till covern! ARGH! 
Men håller på att jobba samtidigt med två väldigt udda saker för mig... Lana Del Reys låt Video Games och Timbuktus låt The Botten is Nådd. Jag vet inte hur bra dessa låtar passar mig, men det är kul att testa på! Video Games låter faktiskt helt ok att sjunga som kille... Men timbuktu? Svårt att sjunga egentligen verserna i "TBIN", så jag får väl se hur det blir att "rappa/prata"! hahaha, är astaggad på att försöka på detta! En musiker måste våga testa på allt! 

Men I Disappear ska bli klar innan veckan är slut, samt att de andra covers lär bli klara också då! Har mycket tid för det då jag vaknar varje dag runt 10 tiden (WTF?!?!?). Fattar inte varför, asskumt. Jag vaknar ALDRIG tidigt, även om jag vill det ibland. Aja, mer tid för inspelning så jag hinner använda resten av dagen till annat också! Drar ut idag med Rebecca och tar en öl och sen kanske jag träffar Darin efteråt. Nu dock ska jag ut i det fina vädret (på balkogen), ta en cigg, dricka oboy (...) och bara enjoy lite musik och vädret! 

Problems?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0