when the evening reaches here

Så jävla seg och onödig dag. Sket helt i fysiken pga brist av ork, kom precis i tid för min redovisning i engelskan och sedan hade jag inte ett skit att göra. Mådde illa och ville bara dra hem, men väntade några timmar i skolan för att repa en låt som ska spelas snart i skolan... Suttit mest och funderat på olika covers som kan vara värda att göra. Fast som vanligt är det alltid idéer och tankar, det är sällan jag tar tag i det. Kan bero på hur grinig jag blir när det inte blir perfekt. Och sedan blir det halv bra och jag nöjer mig med det men ändå vet jag att jag kan bättre än så, vilket irriterar mig. Aja, nu har jag iallafall bestämt att Porcupine Tree's låt Trains är nästa cover tills vidare. Akustisk version. Nothing Else Matters tar jag senare, och sedan ska jag avsluta For Whom The Bell Tolls covern och spela in sången. Måste också spela in de nya låtarna jag själv kommit på.... fml. 
Well, jag är sjuk och mår illa majoriteten av tiden, så helgen blir perfekt inför att bomba på med musik. Bara jag inte sover bort dagarna... 


P.S. Alltid lika skönt att somna någon timme i uppehållsrummet medan man lyssnar på Trains med repeat på.






Kommentarer
Postat av: sofia

svar: tack <3

2012-02-18 @ 15:55:34
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0