step into the house that jack built

Lov snart. Så jävla skönt. Kunna vara hemma med gott samvete. Varit sjukskriven hela veckan men känns som att jag missat så mycket (vilket jag gör i vilket fall, I guess). Ska nog bara slappa, enjoy life (vad det nu än är) och försöka spela in musik. Även skriva musik. Vet inte varför, men jag skriver bäst musik på nätterna. Lite svårt att göra det då man har skola, försöker undvika att vara vaken för sent. Men men... 
Öh, ja. Gjort en cover på Mad World iaf. Blev ganska nöjd med den, trots den massiva mängden reverb. Fast utan reverb lät det helt dött. Och jag fick till ett nice stråkinstrument-ljud med gitarren! LIKE A BOSS! Mår så jävla shit just nu att jag slutar skriva och lägger mig. 








Bjuder på en bild som jag tog inför min kommande cover: Metallica - The House That Jack Built.


Kommentarer
Postat av: V

ingen nyhet att du är bra.gillar den bajsmycket!

2012-02-25 @ 00:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0