nothing else matters

Kände imorse att jag borde mixa lite med min Nothing Else Matters cover. Måste spela in seriösa vocals, samt spela in bas till hela låten och inte bara delar av den. Lite komiskt att jag just jobbar på Nothing Else Matters covern idag... Hmm. Forever alone mixing *forever alone face*. 
Näe, jag hoppas den är klar till idag iallafall. Känner att det är dags att påbörja en ny låt snart, även om jag bara jobbat på den i några dagar nu. Vissa saker känns aningen otajt (när gitarr solot kommer in) men orkar inte ändra på det. Det får duga. NU, klockan 9 på morgonen, ska jag försöka spela in vocals och se hur det går. Sen blir det blodprov, skolan, sjukhuset för att besöka syrran och sen drar jag ut och dricker med några polare. De ska se på någon fotbollsmatch så jag hänkar på. 



Stabilt med printscreen bild på första blogg inlägget. Får väl börja ta bild på min "mini studio" (som består mest av sladdar...) eller mig in action då jag försöker spela in shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0