I'm perfectly able to hold my own hand, but I still can't kiss my own lips

Första dagen på lovet! Vaknat upp klockan 9 av någon anledning (min dygsrytm börjar bli lite för stabil) och känner mig på jävligt bra humör! Lagt The House That Jack Built covern på is för tillfället och jobbat hårt på I Disappear och Video Games covern. Både I Disappear och Video Games är snart klara, behöver bara spela in sången och självklart ta någon bild som motiv till låtarna! Funderar på att ha en bild där jag springer och kollar bakåt till I Disappear. Påminner lite om musikvideon när Kirk springer från ett flygplan som jagar honom. 

Så suttit ute på balkogen, rökt, laddat upp inför inspelning av det sista för I Disappear och njutit av det fina vädret till Civilian av Wye Oaks. Upptäckte låten via The Walking Dead. Stört bra låt! Aja, dags för inspelning efter att jag ätit något! CHEERZ




Och här har vi Wye Oaks låt Civilian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0