blött, kallt, blött, kallt, och... blött.

Varit ute ett tag nu. Haft lite smått filosofiska diskussioner med Peiam och Darin samt kollat runt om jag hittar någon fin lumberjack skjorta. Måste erkänna att de är faktiskt ganska snygga... ehehehehe. 
Med tanke på att jag är sämst på att bestämma mig för en cover har jag bytt nu från Porcupine Tree - Trains till Exodus - Bonded by Blood. Kanske lär mig solot, annars blir det bara en plain rythm guitar cover. Vilket är ganska nicet det med. Så jävla bra låt, så jävla bra riff. Blir nog versionen från Let There Be Blood albumet istället för Bonded by Blood albumet. Rob Dukes röst är ren kärlek. 

Bjuder på en blöt egobild med min fina mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0