fragments of her kiss remains as a scar, healed but a reminder of what I've lost

Runt slutet av förra året fick jag ett meddelande från YouTube om att tjäna pengar med mina videor. Kunde inte direkt göra det för alla mina videor är covers... MEN! Så bestämde jag mig igår att faktiskt aktivera hela grejen och börja ladda upp min egen musik på min YouTube kanal. Så nu är det fixat och min låt Reflection ligger uppe där!

Ska börja jobba på en ny låt som jag skrivit som är väldigt Tool inspirerad. Är verkligen taggad då den låter ascool! Lite mer progressivt! P.S. bilden är tagen från en skolresa till Falun. Jag syns längst till vänster på bilden med mitt låååånga hår back then :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0